מה הסיפור של הסטורי ואיך לנצל אותו חכם בשיווק ופרסום דיגיטלי

סטורי בפייסבוק, בוואטסאפ ובאינסטגרם

אני רוצה לדבר אתכם היום על ה story – סיפור.
הסיפורים שנעלמים אחרי 24 שעות.

יש לנו כבר 3 פלטפורמות שזה קורה בהם: בתוך הוואטסאפ, בפייסבוק ובאינסטגרם החלוצה שהתחילה עם הסטורי.

תנצלו את תכונת הסטורי כדי להגיע למצב שאתם בעצם מעבירים מסרים בסטורי ואתם יכולים ליצור אינטרקציות מעניינות שקורות רק שם עם קהל שהוא יותר V.I.P וקרוב אליכם.

אפשר לעשות שמה מלא דברים עם טיפה יצירתיות והדבר הנפלא הוא שאפשר לקדם בממומן מודעות סטורי שמגיעות לקהל יעד ייחודי.

 

דילוג לתוכן